top of page
  • תמונת הסופר/תצוות יהלומים

יהלומים: האיכות תמיד קובעת - אל תמהר לקנות יהלום זול


הרומנטיקה תמיד באוויר , ורבים מעוניינים להציע לאהובים בתקופת האהבה. בנקודה זו שמשנה את חיינו טבעת אירוסין עם יהלום היא תמיד הבחירה הפופולרית ביותר.

ישנן מספר דרכים לרכוש אבן חן איכותית על ידי היכרות כיצד מדורגים יהלומים, מה שחשוב הוא לא לקנות יהלום זול ואז להתחרט כאשר נודע לך שהחלטת הרכישה הייתה גרועה.


אם יש לךתקציב מוגבל להוציא על יהלום , עדיין אפשר לקנות אבן פחות יקרה. הקדש זמן ללמוד את מערכת הדירוג המגדירה את איכות צבע היהלומים, את המשקל, את הפגמים ואת הצורה הכללית. הידוע בשם 4 C;

צֶבַע

קָרָט

ניקיון

חיתוך

היהלומים בקצה העליון של סולם השלמות יהיו בעלי תג מחיר המשקף את איכותם, אך אבני הביניים - במיוחד בתחומי הצבע והניקיון - מושלמים לבעלי תקציב בינוני.


מאחר ומדובר בטבעת לכל החיים עדיף להשקיע יותר כסף בטבעת עם יהלום איכותי ולפעמים גם לחסוך למטרה זו. היא תעריך את העובדה שחשובה לך האיכות של היהלום כמשקף את המחויבות שלך לכל החיים, וגם בגלל שביצעת מחקר כיצד לקנות יהלום ובדקת המלצות במקום לקנות את היהלום הזול ביותר האפשרי, זה באמת מראה על אהבה אמיתית כלפיה.

אם אז אתם מחפשים להציע בחג האהבה או בכל עת בשנה, אל תמהרו לקנות יהלום זול ולא איכותי; זה ממש לא שווה. בטווח הארוך - תהיה ההשקעה רגשית משתלמת הרבה יותר.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page